زنجان_مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:بیش از 9 میلیارد و 485 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه حمایتی و کارآفرینی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۵۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

روح اله صالحی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛از خدمات معوض ارائه شده از طریق این نهاد به خانواده های عزیز تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: به منظور ایجاد هم افزایی در تأمین منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت بخشی از خدمات کمیته امداد به صورت معوض به جامعه هدف این نهاد ارائه می شود.

 

پرداخت بیش از 9.4 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

وی با بیان اینکه خدمات معوض این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران به خانواده های عزیز تحت حمایت ارائه می شود، تصریح کرد: براساس آمارهای موجود بیش از 9 میلیارد و 485 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به جامعه هدف این نهاد در قالب تسهیلات حمایتی و کارآفرینی به مددجویان عزیز تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند پرداخت شده است.

 

 

صالحی تسهیلات حمایتی وکارآفرینی پرداخت شده به مددجویان عزیز تحت حمایت از ابتدای سال جاری تاکنون 824 فقره اعلام کردوادامه داد: بیش از یک میلیارد و 752 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنۀ توانمندسازی و کارآفرینی با هدف ایجاد 78 طرح اشتغال و آموزش کسب و کار از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه 198 مورد از تسهیلات پرداختی در قالب کمک به تامین، تعمیر، ساخت، خرید، ودیعه مسکن و درمان و امور تحصیلی و فرهنگی مددجویان عزیز تحت حمایت بوده است، ادامه داد:  به همین منظور بیش از دو میلیارد و 435 تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان عزیز تحت حمایت از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه سپرده گذاری خیران در قالب طرح قرض ماندگار از روش های مهم تأمین منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات معوض به مددجویان عزیز تحت حمایت، است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن زمینه مشارکت خیران در قالب سپرده خیران و قرض ماندگار خدمات معوض به مددجویان عزیز تحت حمایت افزایش یافته  و در تحقق اهداف و برنامه‌های اجرایی در حوزه توانمندسازی جامعه هدف این نهاد اثرگذار شود.

 

 

ارسال نظرات