خبرهای داغ:
 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در مسجدسلیمان گفت:رمز عزت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا ایستادگی مردم در مقابل توطئه های دشمنان است .
کد خبر: ۹۴۴۰۶۳۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با شرکت در نشست بصیرتی در مسجدسلیمان با تاکید بر وارونه جلوه دادن حقایق و القاء نیات خود به جوامع اشاره به حادثه تلخ متروپل آبادان و حضور فعال بسیج و سپاه در کنار مردم ، از هجمه سنگین دشمن در فضای مجازی علیه کشور پرده برداشت که این هجمه با بصیرت مردم انقلابی میهن اسلامی خنثی و با شکست مواجه شد.

ایشان همچنین با اشاره به اینکه دشمن ۴۳ سال بصورت مداوم در پی وارد کردن ضربه به ملت ما بوده است اظهار داشت ما راه بی بازگشتی را انتخاب کرده ایم.

وی همچنین با اشاره به مشکلات تحمیل شده به ملت توسط استکبار و ایادی آنان بر قدرت نظام اسلامی ایران تاکید و جمهوری اسلامی را قدرت اول منطقه عنوان کرد.

سردار شاهوارپور با بیان افتخار به سربازی ولایت گفت : الحمدالله از نظر استحکام دفاعی در بهترین وضع ممکن قرار داریم و دشمن با اعتراف به نقش رهبری ، شخصیت ایشان را بی نظیر معرفی کرد.

سردار شاهوارپور همچنین به بیان ایستادگی مردم غیور بختیاری در مقابل استعمار و ظلم دشمنان در طول تاریخ به مبارزات تاریخی سردار مریم بختیاری پرداخت و با اشاره به اینکه بانوان دیگری نیز در طول تاریخ به مبارزه با استعمار پرداخته اند ؛ لیکن مبارزات بی بی مریم را از حیث طول مدت و عمق و اثربخشی دارای اهمیت فراوان توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی نیز در این نشست بصیرتی به همراهی مردم با امام(ره) ، همچنین نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اجرای فرامین رهبری مد ظله العالی و شکست اهداف شوم آمریکایی ها و مرتجعین منطقه اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها