خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:
در پیام سردار مرادحاجتی آمده است؛ سردار شهید «علی هاشمی» نماد غیرت و وحدت اقوام بود و ما وظیفه داریم که خدمات ارزنده و حماسه های این فرزند ماندگار خوزستان را به دنیا معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۰۹۷۵
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

«عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی سالروز شهادت سردار هور «علی هاشمی» را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است؛

شرایط فعالیت قرارگاه به کلی سری «نصرت» در زمان جنگ احازه نداد تا حماسه ها و ایثار فرزندان این ملت در شناسایی های شبانه و پنهانی دشمن رسانه ای و گفته شوند.

جایی که جوان غیور و عرب خوزستانی به همراه یاران وفادارش تمام رمز و رازهای دشمن را برملا و در اختیار فرماندهان دوران دفاع مقدس قرار دادند تا کمترین خسارت ها به سنگرها و رزمندگان سپاه اسلام برسد.

اینک در حالی سالروز شهادت سردار سرلشکر گمنام امام زمان در دوران دفاع مقدس را گرامی می داریم که مدت هاست بر اساس نیاز مخاطب و نسل امروز کشور به حقایق پیدا و پنهان عملیات های مختلف قرارگاه سری نصرت پرداخته ایم و به همین منظور نیز مجموعه اسنادی این قرارگاه را برای اولین بار منتشر کردیم.

سردار شهید «علی هاشمی» نماد غیرت و وحدت اقوام بود و ما وظیفه داریم که خدمات ارزنده و حماسه های ماندگار این فرزند ماندگار خوزستان را به دنیا معرفی کنیم.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در مشهد شهدا و کربلای ایران یاد و خاطره همه شهدا و به خصوص شهدای گمنام قرارگاه سری نصرت را گرامی می دارم و امیدوارم که رسانه های ما بیشتر و بهتر به این اسطوره های جهاد و ایثار و حماسه بپردازند و آن ها را به عنوان الگویی واقعی برای حفظ مملکت خود به نسل امروز و فردا معرفی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها