خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر العماره عراق در دیدار با همتای ایرانی خود در خوزستان گفت: خواستار همکاری در همه جوانب با جمعیت هلال احمر خوزستان هستیم.
کد خبر: ۹۴۴۱۴۱۲
|
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

سید حیدر جوادی امروز در سفر خود به خوزستان و در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در محل این جمعیت در اهواز بیان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و به ویژه هلال احمر استان خوزستان دارای ظرفیت های وسیع در بخش های مختلف خدمت رسانی است.
در ادامه این نشست مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت:برای ارائه خدمات مناسب به زائران به ویژه در ایام اربعین حسینی هماهنگی و تعامل بیش از پیش جمعیت های هلال احمر به ویژه در استان های مرزی ضروری است.
وحید شعبانی ادامه داد: باتوجه به در پیش بودن ایام محرم و پس از آن اربعین حسینی نیاز به برنامه ریزی های دقیق و هم افزایی ها برای خدمات رسانی به زائران است.

وی افزود: استان خوزستان از لحاظ جغرافیایی مرز وسیعی با کشور عراق دارد و دو پایانه مرزی در این استان مشغول به کار هستند که جمعیت هلال احمر خوزستان در هر۲ پایانه شلمچه و چذابه با استقرار نیروهای امدادی و درمانی، روند سفر زیارتی زائرین اباعبدالله الحسین(ع) را تسهیل می بخشد.

مدیر عامل جمعیت های هلال احمر العماره عراق و استان خوزستان از بخش های گوناگون مرکز بهداشت،درمان و توانبخشی هلال احمر استان بازدید کردند.

همه ساله پیاده روی بزرگ اربعین حسینی از طریق مرزهای خوزستان به سمت کشور عراق انجام می گیرد و هزاران زائر عتبات عالیات در این مراسم حضور دارند.

شهرستان العماره مرکز استان میسان در جنوب شرق کشور عراق است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها