خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در دیدار با سردار حاجتی بیان کرد :

ترویج فرهنگ دفاع مقدس خاکریز خوبی برای نقشه های دشمنان است

سردار شاهوارپور گفت: تمام نقشه هایی که از دشمن خنثی می شود به واسطه حضور جهادی و انقلابی امثال شماست. باور کنید که ترویج فرهنگ دفاع مقدس یک سپر بلا و خاکریز خوبی برای کشور در مقابل نقشه های دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۰۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل به همراه مدیران و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه ای با سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های یک سال گذشته استان در حوزه دفاع مقدس بر حضور و مشارکت این اداره کل در برگزاری کنگره شهدای خوزستان تاکید کردند.

سردار شاهوارپور در این دیدار و پس از دریافت گزارش فعالیت های شاخص اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، قدم برداشتن در مسیر شهدا را یک توفیق بزرگ دانست و اظهار داشت: دشمنان ما نقشه های بسیار زیادی برای این نظام، انقلاب و این ملت سلحشور کشیده اند اما تنها درصدی از نقشه های پلید آنان اجرا می شود.

وی افزود: تمام نقشه هایی که از دشمن خنثی می شود به واسطه حضور جهادی و انقلابی امثال شماست که با کارهای ارزشی و معنوی خود و تاثیری که بر جامعه و افکار عمومی می گذارید، اجازه نمی دهید برنامه های آنان اثرگذار شوند. باور کنید که ترویج فرهنگ دفاع مقدس یک سپر بلا برای کشور است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: گزارش عملکرد یک ساله شما بسیار خوب و مفید بود و امیدواریم که شاهد تاثیرگذاری زحمات شما در سطح جامعه باشیم.

سردار شاهوارپور ضمن اعلام آمادگی برای کمک به تولید محتوای موزه دفاع مقدس استان، متذکر شد: موزه دفاع مقدس خوزستان همچنان دغدغه همه ماست چرا که سطح این مرکز فرهنگی باید به صورت ملی طراحی و اجرا شود چون خوزستان همواره میزبان رخدادهای بزرگ میلیونی همچون راهیان نور، اربعین حسینی و دیگر حوزه های گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های خوب شما در برگزاری کنگره بزرگ 24 هزار شهید خوزستان استفاده شود، بیان داشت: در حوزه کتاب و نشر هم خیلی موفق عمل کردید اما انتظار می رود که در سطح کیفی نیز شاهد انتشار آثاری فاخر باشیم که انشالله تقریض رهبر معظم انقلاب را هم به همراه داشته باشد ضمن اینکه گزارش های امیدوار کننده ای از اسناد، پشتیبانی، فرهنگی و هنری، رسانه، دانشنامه، مهندسی، یادمان ها و شهدای گمنام و کمیته علمی داده شد که جای بسی خوشحالی است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: مشکلات هست ولی شما با افتخار و با صلابت به کار در حوزه ارزشمند دفاع مقدس ادامه دهید و ناامید نشویدچرا که همین فرهنگ غنی دفاع مقدس به ما آموخته که ناامیدی فقط مختص دشمنان ماست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها