خبرهای داغ:
اولین کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان خوزستان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و تدریس «غلامرضا عزیزی» رئیس سابق پژوهشکده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۰۸
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

اولین کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان خوزستان در سال جاری امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و با تدریس استاد «غلامرضا عزیزی» رئیس سابق پژوهشکده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه که با حضور بیش از 70 نفر از کارشناسان و علاقه مندان به ثبت و ضبط تاریخ شفاهی استان برگزار شد سردار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از طریق ویدئو کنفرانس به اهمیت این موضوع پرداختند و خواستار برگزاری چنین کارگاه هایی در سراسر کشور شدند.

کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی خوزستان تا عصر امروز و به صورت فشرده برگزار و سپس گواهی شرکت در این کارگاه تخصصی نیز به حاضرین اعطا می شود.

نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس خوزستان در چند سطح از سال 1398 آغاز شده است و هم اکنون پس از وقفه ای 2 ساله به دلیل وجود ویروس کرونا از سر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها