تبریز- مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان شرقی گفت: بنیاد شهید رویداد فرهنگی هنری ایثار را در حوزه های «فیلم‌نامه ۱۲۰ثانیه ای»، «تولیدات نمایشی» و «موسیقی و نماهنگ» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۲۱
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جابر ابوالفتح زاده در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در اختتامیه این رویداد از پنج اثر برگزیده تقدیر خواهد شد، افزود: شرکت در این رویداد برای عموم مردم آزاد بوده و شرکت کنندگان می‏‌توانند در هر بخش، حداکثر پنج اثر ارسال کنند.

وی اعلام کرد: بخش فیلم‏‎نامه کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای با موضوعات «ایثار اجتماعی» و «شهدای مدافع حرم و امنیت» به صورت استانی برگزار می‌شود.

ابوالفتح زاده اظهارکرد: علاقه‌مندان می‌توانند طرح و ایده خود را در این بخش تا ۳۰ تیر ماه از طریق پایگاه خبری نوید شاهد آذربایجان شرقی (tabriz.navideshahed.com) ارسال کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان شرقی موضوع‏‌‎های «طرح و ایده فیلم‏‎های ۱۲۰ ثانیه‌ای» را همدلی مومنانه حمایت از یکدیگر، امنیت ملی و آرامش اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، معنویت و اخلاق، بهداشت روانی سلامت اجتماعی و امید به زندگی، محیط زیست، نقش بسیج مردمی در قابله با کرونا و موضوع شهدای مدافع حرم و امنیت عنوان کرد.

ابوالفتح زاده با بیان اینکه قید عنوان اثر به همراه بخش مربوط به فراخوان، در فایل ارسالی ضروری است، افزود: آثار باید در قالب Word بوده و شرکت کنندگان از ارسال فایل به صورت عکس، دست ‏نوشته یا PDF خودداری کنند.

وی افزود: طرح مذکور باید به همراه عکس مشخصات شخص شرکت کننده که شامل تصویر (کارت ملی یا شناسنامه) ارسال شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: نمایشنامه نویسی ایده تا اجرا با موضوع «شهدای گمنام و ایثار اجتماعی» در قالب نمایش مدون صحنه ای و طرح نمایش خیابانی به صورت استانی برگزار می شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند طرح و ایده خود را از یکم تا بیستم تیر ماه از طریق پایگاه خبری نوید شاهد آذربایجان‌شرقی ( tabriz.navideshahed.com) ارسال کنند و در پایان از سه اثر برگزیده تقدیر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی موضوع‏‌‎های این بخش را «شهدای گمنام» و «ایثار اجتماعی» در قالب نمایش صحنه ای (نمایش نامه مدون) و طرح نمایش خیابانی عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان می‏ توانند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه‏ ارسال کنند.

وی ادامه داد: آثار ارسالی باید در قالب Word بوده و از ارسال فایل به صورت عکس، دست‏نوشته یا PDF خودداری نمایید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اظهار داشت: جشنواره موسیقی و نماهنگ ایثار با موضوع «شهدای گمنام و ایثار اجتماعی» در قالب شعر، ترانه و ماکت موسیقی به صورت استانی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها