خبرهای داغ:
گروه جهادی همیاران ولایت ، در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی در بمتاطق محروم خوزستان فعالیت می کند.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۰۸
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

مسئول هماهنگی قرارگاه جهادی همیاران ولایت در خوزستان گفت : با توجه به ماموریت‌های تعریف شده در سال جدید بخشی از تمرکز گروه جهادی همیاران ولایت به سمت محرومیت‌زدایی مناطق روستایی اختصاص داده‌ایم که با همت اعضای جهادی بتوانیم در وسع خود خدماتی را به مردم ارائه دهیم.

امیرحسین سوخته‌زاده افزود : یکی از این اقدامات بازسازی و تکمیل منزل مسکونی محرومان در بخش قارون دزپارت بود که گروه جهادی همیاران ولایت با تجهیزات و مصالح مورد نیاز عازم منطقه و در اردوی سه روزه این پروژه جهادی را اجرا کرد.

سوخته‌زاده اضافه کرد: همچنین مقادیری اقلام معیشتی و بسته‌های آموزشی تهیه و تحویل دهیار شد که با شناسایی خانواده‌های نیازمند بین آن‌ها توزیع شود.

وی با بیان اینکه این گروه در بخش‌های مختلف جامعه یاری‌رسان محرومان و نیازمندان است تصریح کرد: تهیه و اهدای پوشاک به مبلغ ۱۵ میلیون ریال برای کودک فلج نخاعی در اهواز، توزیع غذای گرم و ۲۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند محلات محروم اهواز، تهیه و اهدای کولرگازی و میز تلویزیون به خانواده‌ای که منزلش در مناطق حاشیه شهر دچار حریق شده بود، کمک هزینه نقدی ۲۰ میلیون ریالی به خانواده کم بضاعت اهوازی و تکمیل و تحویل غسالخانه شهید اسدی در روستا‌های اندیکا بخشی از فعالیت‌های گروه در ماه گذشته هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها