خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:
سردار مرادحاجتی در دیدار با جانباز قطع نخاعی خوزستان گفت: لحظه به لحظه زندگی با جانبازان، ایثار و از خود گذشتگی است و امیدوارم که همسران و فرزندان این یادگاران دوران حماسه و جهاد همیشه در سلامت و آرامش باشند.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۱۲
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

سردار«عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز به دیدار «عبدالعلی ذاکر» جانباز قطع نخاعی خوزستان رفت و ضمن آرزوی سلامتی برای وی اظهار داشت: جانبازان عزیز ما شهدای زنده ای هستند که حماسه ها را نفس می کشند و شما نیز با تحمل این همه رنج و درد و سختی، شاید هر روز خدا شهید می شوید و این، رسالت ما را در مقابل شما دوچندان می کند.

وی ضمن تقدیر از جانباز صد در صدی خوزستان از زحمات همسر وی نیز تجلیل کرد و افزود: لحظه به لحظه زندگی با جانبازان، ایثار و از خود گذشتگی است و امیدوارم که همسران و فرزندان این یادگاران دوران حماسه و جهاد همیشه در سلامت و آرامش باشند و یقین بدارند که مواظبت از این عزیزان ملت، برایشان اندوخته ای برای آخرت می شود.

سردار مرادحاجتی گفت: ما زمانی می توانیم یک جانباز قطع نخاعی را درک کنیم که دچار یک حادثه یا درد ناشی از یک عضو بدن شویم. دردی شاید جزئی که تحمل اش حتی برای ساعاتی سخت و غیر قابل تحمل است این در حالی است که جانبازان عزیز ما تمام لحظات شان را با این مشقات سپری می کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تکریم جامعه جانباز را یک وظیفه انقلابی دانست و یادآور شد: جانبازان به ما محتاج نیستند بلکه مائیم که به هنر صبوری و استقامت آن ها محتاجیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها