خبرهای داغ:
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به مدت چهار روز در مجموعه نمایشگاهی فارس آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۹۹۸
|
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از عصر چهارشنبه ۸ تیرماه به مدت چهار روز در سایت نمایشگاهی فارس آغاز شد. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  به مدت چهار روز در شیراز برگزار می شود. 

فرهادی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت فعال صنعت ساختمان از استان های فارس، تهران، شیراز، اصفهان، خراسان رضوی، گرگان، یزد، گلپایگان، خمین، آذربایجان شرقی، البرز و خوزستان حضور دارند.

او با بیان اینکه هفتاد درصد مشارکت کنندگان غیر بومی هستند،ادامه داد: نمایشگاه صنعت ساختمان در مساحتی بیش از هشت هزار و ۲۰۰ متر دایر شده است که از این جهت یک آمار قابل توجه در صنعت نمایشگاهی کشور است. 

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: امروزه بیش از ۵۰ درصد در آمد خانوار سهم مسکن است؛ کاهش این هزینه ها مستلزم تولید و تثبیت بازار مسکن و جلوگیری از بروز شوک قیمت بخش های مختلف صنعت ساختمان، اجاره مسکن و پرهیز از اجرای هر گونه سیاست شوک آفرین در کنار ارتقا سطح دانش فنی و تکنولوژی و استفاده ار معماری مدرن در این صنعت است.

او گفت: اصلاح قانون مالیات بخش مسکن و همچنین فاصله گرفتن از روش های سنتی ساختمان سازی از طریق جایگزینی روش های نوین ساخت و ساز به موازات پیشرفت های علمی و فنی  می تواند آینده بهتری  را برای این صنعت مهم رقم بزند.

فرهادی گفت: این نمایشگاه با هم افزایی و برقراری ارتباط بین چرخه تولید، توزیع و مصرف،پیام آور رونق این صنعت و تحقق اهداف مورد نظر است.

او ادامه داد: به منظور حمایت از صنعت ساختمان و فعالان این حوزه،نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با هدف فراهم سازی فرصت رقابت فنی و سالم ،عرضه دستاوردها و توانمندی ها، تبادل دانش و تجربه، ارتباط مستقیم بین صنعتگران این عرصه و حذف واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین الملی فارس با بیان اینکه این رویداد در سالن های حافظ،نرگس، سرو، بهار و ملاصدرا برگزار می شود، گفت: علاقه مندان و متخصصان صنعت ساختمان می توانند تا روز شنبه یازدهم تیر ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها