خبرهای داغ:
در وصیت نامه شهید نوری آمده است: خدایا تو را شکر و سپاس می گویم به خاطر فضل و محبتت که به من حقیر لطف نموده و مستعد شرکت در جنگ علیه کفار تکفیری قرار دادی و به من لیاقت دادی تا به کاروان شهیدان ملحق شوم.
کد خبر: ۹۴۴۲۲۰۸
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

شهدای سرزمین ما همگی مردانی غیور و دلاور هستند که بزرگترین دارایی شان که جان شان بود را در طبع اخلاص گذاشتند و در راه دفاع از خاک ایران عزیزمان رهسپار جبهه های حق علیه باطل شدند.

یکی از شهدای بزرگ سرزمین مان شهید مدافع حرم سردار «سیدجاسم نوری» است. وی در پانزدهم اسفند ماه ۱۳۴۶ در حمیدیه به دنیا آمد، پدرش «سیدجابر» از سادات سید نور و مادرش بانوی مؤمنه‌ای به نام «قسمه» بود.

سید جاسم هنگام آغاز جنگ تحمیلی تنها 13 سال داشت ولی از همان روزهای نخست جنگ در دفاع مقدس حضور داشت. هوش و ذکاوتش سبب شد فرمانده گردان امام علی(ع) شود.

نوری، در عراق با تجربه ای که در دوره دفاع مقدس و در بسیج مردمی داشت مشغول به جمع‌آوری نیروهای مردمی عراق جهت سازماندهی در لشکر حضرت عباس (ع) وابسته به عتبات عالیات شد و با آموزش و سازماندهی این نیروها رشادت‌های بسیاری از خود نشان داد.

سردار سپاه اسلام «سیدجاسم نوری» سرانجام در تاریخ 7 خرداد ماه 1394 در جاده سید غریب محور الرمادی سامرا و در جبهه‌های مقاومت عراق و سوریه در درگیری با نیروهای تکفیری و تروریست بر اثر ترکشی که به شاهرگ گردنش اصابت کرد، به شهادت رسید.
فرازی از وصیت نامه شهید مدافع حرم «سیدجاسم نوری»؛

هیچ چیز گلوی تشنه مرا سیراب نمی سازد جز شهادت. خدایا تو را شکر و سپاس می گویم به خاطر فضل و محبتت که به من حقیر لطف نموده و مستعد شرکت در جنگ علیه کفار تکفیری قرار دادی و به من لیاقت دادی تا به کاروان شهیدان ملحق شوم و در آخرین روزهای حیاتم به من فضل و ترحم کردی که سربازی در رکاب امام و مولایم حسین بن علی (ع) و برادر علمدارش ابوالفضل باشم.

دوستان و خانواده محترم از همه شما التماس دعا دارم و از شما می خواهم برای ظهور امام عصر (عج) دعا کنید و امام خامنه ای که از جانم ایشان را بیشتر دوست دارم را تنها نگذارید و برای سلامتی ایشان دعا کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها