جانشین سپاه شهدای استان گفت: اختلافات قومیتی دسیسه دشمنان نظام برای تضعیف انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۶۲
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سردار طالب رحیمی جانشین سپاه شهدای استان در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه بوکان، ضمن اشاره به نقشه های دشمن برای غلبه بر تفکر انقلابی ملت ایران، اظهار کرد: دشمن با ایجاد اختلافات دینی و قومی در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، و ایجاد اختلافات مذهبی، دینی و قومیتی از دیگر راهکارهای دشمنان است، تا میان مردم و اقوام نفوذ کرده و به نظام ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت انقلابی و جهادی است، گفت: این دولت در مسیر بازگشت به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای نظام گام بر می‌دارد.

این مسئول بیان کرد: در دولت سیزدهم تمام ظرفیت‌های نظام در بخش‌های مختلف حاکمیتی و دولتی در کنار هم قرار گرفت و خطایی که در گذشته در جدا کردن نهادهای انقلابی از نهادهای دولتی اتفاق افتاده بود، اصلاح شده است.

وی ادامه داد: در دولت‌های گذشته فقط در دور محدود، دولت انقلابی داشتیم و این امر باعث شده بود که از نظر اقتصادی کشور با مشکلات زیادی مواجه شود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: اگر هم‌اکنون ایران اسلامی در توان نظامی پیشرفت بسیار زیادی کرده و دارای قدرت بازدارندگی فراوانی است، دلیل آن این امر بوده که دلسوزان نظام در راس قدرت هستند. 

سردار رحیمی با بیان اینکه دشمن با ایجاد اختلافات دینی و قومی در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: ایجاد اختلافات مذهبی، دینی و قومیتی از دیگر راهکارهای دشمنان است، تا میان مردم و اقوام نفوذ کرده و به نظام ضربه بزنند.

وی خدمت به مردم و ارزش‌های انقلاب را از وظایف سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه خادم مردم بوده و برای خود هیچ افتخاری را بالاتر از این نمی‌داند..

امام جمعه بوکان نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی موقعیت‌های اجتماعی و سیاسی کشور همواره پیشقدم است، اظهار کرد: نیروهای سپاه چه در دوران جنگ و پس از آن، اقدامات ارزنده‌ای برای حفظ دستاوردهای نظام انجام داده‌اند.

ماموستا ملا عباس احمدی در این مراسم گفت: این نیروی مردمی در ایام شیوع کرونا نیز همواره همگام با فعالان عرصه سلامت در مبارزه با این ویروس حضوری جدی و فعالانه داشت.

وی در خصوص کمک های مومنانه سپاه در ایام کرونا نیز گفت: خدماتی را سپاه در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه و نیازمندان انجام داده است، که در تاریخ نوشته خواهد شد.

 در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی که مدت چهار سال فرماندهی سپاه بوکان را بر عهده داشت، قدردانی شد و سرهنگ پاسدار صمدمحمد علیزاده به عنوان فرمانده جدید سپاه بوکان معرفی شد.

ارسال نظرات