خبرهای داغ:

همه تاریخ آمریکا سرشار از نقض حقوق بشر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: سراسر تاریخ آمریکا سرشار از جنایت های مختلف این کشور علیه نسل بشریت است ولی متاسفانه همین کشور جنایت کار هنوز خود را سردمدار حقوق بشر در جهان می داند.
کد خبر: ۹۴۴۳۱۶۱
|
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

 حجت الاسلام محمد جباری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص حقوق بشر امریکایی و نام گذاری چنین هفته ای در کشور اسلامی ایران، اظهار کرد: آمریکای جنایت کار که با وجود همه جنایت‌هایش هنوز داعیه حقوق بشر و ادعای الگو برداری را دارد که هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا فرصت مناسبی است که ماهیت این نظام را آشکار کنیم.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۶۰ و در روز ششم تیرماه منافقین کوردل به نیابت از آمریکا دست به یک اقدام تروریستی زدند و اقدام به سوء قصد نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی کرده اما به خواست خداوند اقدام آنها نتیجه‌ای نداشت و یک بار دیگر چهره واقعی آمریکای جنایتکار برای همه جهانیان نمایان شد.

حجت الاسلام جباری اضافه کرد: جدای از تمام جنایت های امریکا علیه ملت ایران که از جنگ های جهانی تا کودتاها، راه اندازی جنگ ها، تحریم ها  و ... علیه ملت ایران انجام داده هزاران جنایت دیگر را نیز در کشورهای مختلف همچون ویتنام، ژاپن، خاورمیانه، آمریکایی لاتین و حتی اروپا و آفریقا آفریده ولی باز خود را ارباب حقوق بشر در جهان می داند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ادامه داد: باید با تشکیل دادگاه‌های صالحه در سطح جهان جنایت های این خون خوار را بیش از پیش برای مردم و ملت های دیگر اشکار کرد و آنان را به قانون حقیقی سپرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار