خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

نظام جمهوری اسلامی با اقتدار در حال پیشرفت است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این‌که باید قدر انقلاب اسلامی ایران را بدانیم گفت: از پیروزی انقلاب تا کنون مشکلات و پستی بلندی‌های زیادی را داشته‌ایم و هم اکنون نظام با اقتدار تمام در حال پیشرفت است.
کد خبر: ۹۴۴۳۵۵۳
|
۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه ولایت اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال  سال‌های آینده توفیق  زیارت مکه مکرمه و مدینه منوره را به عطا کنند.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اقدامات دشمنان در جهت دفاع از بی‌حجابی بیان کرد: دشمن در موضوعاتی که مردم از آن رنج می‌برد اظهار نظری نمی کند ولی تا موضوعی در جهت عفاف و حجاب مطرح می‌شود سریع در مقابل آن جبهه‌گیری می‌کند.

صادقی با بیان این‌که باید قدر انقلاب اسلامی ایران را بدانیم گفت: از پیروزی انقلاب تا کنون مشکلات و پستی بلندی‌های زیادی را داشته‌ایم و هم اکنون نظام با اقتدار تمام در حال پیشرفت است.


نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان  با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام  بیان کرد: خون زیادی ریخته شده است تا نگذاریم یک وجب از خاک میهن‌مان دست دشمن بیفتد.


وی با اشاره به فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب گفت: همه باید در این جهاد سربازی کنیم، دشمن در میدان‌های فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی و سایر موضوعات حضور دارد و سعی می‌کند آینده را تیره نشان دهد.

صادقی در همین راستا با تأکید بر ضرورت امید آفرینی در بین آحاد جامعه گفت: مسؤولان در حوزه کاری خود وظیفه خود را انجام دهند و همچنین در حوزه جهاد تبیین نیز نقش‌آفرینی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان این‌که باید حواس‌مان را در برابر تبلیغات دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جمع کنیم ادامه داد: دشمن در فضای مجازی اقدامات  بسیاری در جهت تشویش اذهان عمومی انجام می‌دهد و باید مراقبت شود که مردم تحت تأثیر آن قرار نگیرند.


وی همچنین با بیان این‌که سختی‌های زیادی را از اوایل انقلاب تا کنون داشته‌ایم گفت: شرایط کشور همیشه در مشکلات  نخواهد ماند و به لطف خداوند متعال آینده خوبی را خواهیم داشت پس باید امیدوار باشیم.


صادقی گفت: باید در تحمل سختی‌ها از یادگاران دفاع مقدس درس بگیریم، آن‌ها در راه دفاع از وطن ،   شکنجه‌های بسیار دردناک و سخت را تحمل کرد‌ه‌اند تا اکنون ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.


به گزارش فارس، در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام محمد صباغی تجلیل و طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام حبیب الهی‌یگانه که پیش از این مسؤولیت نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خوانسار را بر عهده داشته است، به سمت نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دهاقان منصوب شد.

انتهای پیام/

خبرنگار : ابوالفضل هاشمی

ارسال نظرات