خبرهای داغ:
 

فاز دوم پویش لبخند احسان اجرا می شود

میرغفاری عنوان کرد: پویش لبخند احسان با کمک گروه‌های جهادی متخصص و با اعتباری بیش از ۱ میلیارد ریال در فاز دوم در استان قزوین آغاز به کار خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۴۳۸۳۰
|
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

قزوین_سیدمهدی میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در فاز دوم در مناطق محروم استان قزوین خبرداد.

 

میرغفاری در ادامه افزود: پویش لبخند احسان با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مناطق کم برخودار استان قزوین با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در عید غدیرخم آغازخواهد شد.

 

این مسئول در ادامه اذعان کرد: با توجه به اینکه هزینه خدمات دندانپزشکی به ویژه برای قشر کم برخوردار پرهزینه بوده، بنیاد احسان ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) با کمک گروه‌های جهادی متخصص در زمینه دندانپزشکی پویش لبخند احسان را در جهت امیدآفرینی و رسیدگی به محرومان برنامه ریزی کرده است.

 

وی ادامه داد: پویش لبخند احسان با کمک گروه‌های جهادی متخصص و با اعتباری بیش از ۱ میلیارد ریال در فاز دوم در استان قزوین آغاز به کار خواهد کرد.

 

مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره)استان قزوین افزود: در فاز دوم از پویش لبخند احسان در استان قزوین به مناطق ناصرآباد، محمودآباد، کوهین، مهرگان، دیال آباد و مناطق محروم شهرستان آبیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه خواهدشد.

 

میرغفاری در پایان اظهار کرد:خدمات این طرح از قبیل پر کردن، ترمیم، کشیدن و سایر خدمات تخصصی دندانپزشکی است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار