خبرهای داغ:
سردار زهرایی گفت: بسیج هم به لحاظ عمق وجودی و هم به لحاظ مردمی بودن ، بی بدیل و بی نظیر ترین نهاد ایران اسلامی است و ما معتقدیم در گام دوم انقلاب اسلامی بسیج نقشی اساسی ایفا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۴۴۵۳۴
|
۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

گفتمان جهادی نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نیست / هرکس دلش برای خدمت به مردم بتپد بسیجی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در نشست صمیمی با سرگروه های جهادی گفت: ما به عنوان نسل آخرالزمانی موظفیم اشتباهات نسل های پیشین نسبت به امام معصوم و نائب آن را تکرار نکنیم و مطیع محض اوامر ولی مسلمین باشیم.

وی افزود: بی تفاوت بودن نسبت به وظیفه خود در قبال امام جامعه منجر آن میشود که کسی مثل اباعبدالله(ع) با آن وضعیت به شهادت برسد پس واقعه عاشورا را بی تفاوت ها رقم زده اند و حرکت جهادی بمعنای بی تفاوت نبودن نسبت به مسائل جامعه است.

زهرایی اظهار داشت: خط مشی بسیج ، مراحل ۵ گانه تمدن سازی نوین اسلامی است و بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی ، بسیج نقش بی بدیلی در شکل گیری دولت اسلامی دارد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: بسیج هم به لحاظ عمق وجودی و هم به لحاظ مردمی بودن ، بی بدیل و بی نظیر ترین نهاد ایران اسلامی است و ما معتقدیم در گام دوم انقلاب اسلامی بسیج نقشی اساسی ایفا خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: هرکس دل در گروی انقلاب اسلامی دارد و دلش برای خدمت به مردم بتپد از نگاه ما بسیجی است و ما بسیجِ همه مردم هستیم چراکه خود را پاره تن مردم میدانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها