یکی از اساتید دانشگاه امام صادق(ع):

همه باید در ترویج فرهنگ غدیر کوشا باشند

حجت الاسلام غلامی گفت:همان‌طور که عاشورا و اربعین هم با تلاش‌های چندین ساله به این مرحله رسیده، در این که غدیر هم باید مثل مراسم عاشورا برگزار شود شکی نیست اما به تلاش و فرهنگ‌سازی نیاز دارد.
کد خبر: ۹۴۴۵۹۱۴
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ حجت الاسلام میلاد غلامی استاد دانشگاه امام صادق علیهالسلام. در جمع روحانیون شهر کمیجان گفت:برگزاری جشن عید غدیر لازم اما کافی نیست و همه باید در ترویج فرهنگ غدیر کوشا باشند.

حجت‌الاسلام غلامی ، سبک زندگی ولایی و دوری از تجملات را از پیام‌های مهم غدیر خواند و اظهار کرد: مراسم عید غدیر هم باید مثل عاشورا برگزار شود اما این کار به تلاش و فرهنگ‌سازی نیاز دارد.

وی به فضائل غدیر اشاره و از آن روز به‌ عنوان یک عید برای مسلمانان نام برد و تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند به من تبریک بگویید که همانا خداوند مرا به نبوت و اهل‌بیتم را به امامت برگزید.

غلامی با بیان اینکه طبق فرمایش امام رضا (ع) غدیر در آسمان بیشتر از زمین شهرت دارد و به همین خاطر برای برگزاری جشن و مراسم غدیر باید تلاش زیادی انجام شود، افزود: همان‌طور که عاشورا و اربعین هم با تلاش‌های چندین ساله به این مرحله رسیده، در این که غدیر هم باید مثل مراسم عاشورا برگزار شود شکی نیست اما به تلاش و فرهنگ‌سازی نیاز دارد.

ارسال نظرات