همدان-فرماندار کبودراهنگ گفت: تکریم ارباب رجوع و تسهیل در روند تسهیلات اعطایی به آنها نیز باید در اولویت کار تمام بانک‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۴۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسلم غلامی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها با موضوع رفع مشکل و تسهیل در  پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری، اشتغال و نهاده‌های دامی و طیور با اشاره به نامگذاری امسال به نام «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری و در راستای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از شعب بانک‌های دولتی و خصوصی این شهرستان خواست تا حمایت جدّی از طرح‌های اشتغال آفرین و دانش بنیان داشته باشند.

وی گفت: بانک‌های دولتی و خصوصی شهرستان کبودراهنگ موظف هستند حمایت‌های جدی از طرح‌های اشتغال آفرین و دانش بنیان داشته باشند و در کمترین زمان ممکن تسهیلات را پرداخت کنند.

فرماندار کبودراهنگ با بیان اینکه یکی از دستورالعمل‌های مهم در کشور که مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری و رییس‌ جمهور است موضوع ازدواج، فرزندآوری و افزایش جمعیت کشور است، اظهار داشت: برای دستیابی به این مهم باید از تمام ظرفیت‌های کشور، استان و شهرستان استفاده کنیم و یکی از این پتانسیل‌ها، موضوع تسهیلات ازدواج و فرزندآوری است.

وی تاکید کرد: بانک‌ها نباید هیچ گونه سخت‌گیری در پرداخت تسهیلات داشته باشند و در کمترین زمان ممکن باید تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود و بانک‌ها در تامین سرمایه برای واحدهای تولیدی، پرداخت تسهیلات  مسکن، ازدواج، فرزند آوری، اشتغالزایی و قرض الحسنه به مردم به خصوص اقشار آسیب‌پذیر باید تلاش بیشتری کنند.

غلامی در پایان گفت: تکریم ارباب رجوع و تسهیل در روند تسهیلات اعطایی به آنها نیز باید در اولویت کار تمام بانک‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات