خبرهای داغ:
همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در عملیات مرصاد، همدان ۱۴۳ شهید تقدیم کرد و نقش بسیار موثری در این عملیات داشت.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۲۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در گردهمایی سالیانه سازمان بسیج رسانه که به مناسبت هفته خبرنگار در سالن اجتماعات مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار و گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی دو اتفاق بزرگ رخ داد.

وی با بیان اینکه یکی از این اتفاق‌ها ارتش بود که اجازه ندادند دشمن به سمت کرمانشاه حرکت کند و کمک‌های شهید مدنی که فرماندهی این حرکت بزرگ را بر عهده داشتند، افزود: وقتی جنگ ۸ ساله را پشت سر گذاشتیم زمانی که امام(ره) قطعنامه را پذیرفت و خط در سرپل ذهاب شکسته شد و دشمن می‌خواست از طریق تنگه پاتاق به کرمانشاه برود، لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) سد کردند و اجازه ندادند منافقین ورود پیدا کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در عملیات مرصاد، همدان ۱۴۳ شهید تقدیم کرد و نقش بسیار موثری در این عملیات داشت که طی عملیات گسترده‌ای که انجام می‌شود کمتر از ۳ روز عملیات تعداد بی‌شماری از منافقین به هلاکت می‌رسند.

وی با بیان اینکه شهید حاج میرزا سلگی در عملیات‌ها دو کار زیبا انجام داد، ابراز کرد: یکی در عملیات والفجر ۸ از ام القصر به طرف فاو در برابر ارتش عراق و کار بزرگ‌تر در عملیات مرصاد بود.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: شما خبرنگاران قدر خود را بدانید شناخت موقعیت‌ها بسیار مهم است و ارزش شماها در انقلاب اسلامی بسیار بالا است.

وی بیان کرد: در چنین ایامی درگیر سه ضلع تروریست بودیم؛ استکبار جهانی پیاده نظام اینها هستند و به دشمن خط می‌دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در سالگرد عملیات مرصاد در مورد آن قلم بزنید تا ارزش این عملیات مشخص شود.

ناصر قوامی مشفق مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان نیز در ادامه ابراز کرد: در جنگ رسانه‌ای به طور قطع جهاد تبیین واجب قطعی است.

وی افزود: اگر جریان تحریف فعالیتی انجام داد منجر به عاشورا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات