خبرهای داغ:
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بیش از دو هزار ۵۰۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته به مراکز درمانی استان خوزستان مراجعه کردند.
کد خبر: ۹۴۴۷۷۱۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، امروز با اشاره به روند بیماری کرونا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به مراکز منتخب و بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: در این مدت یک هزار و ۷۹۹ تست از این افراد گرفته شده که تعداد تست‌های انجام شده دراین مدت نسبت به روز قبل بیشتر بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این مدت ۷۷۵ بیمار جدید شناسایی شده که موارد شناسایی شده نسبت به روز گذشته که ۷۶۷ نفر بوده، افزایش یافته است. در این مدت ۵۷ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری شده‌اند که روند بستری‌ها نسبت به روز گذشته که ۵۲ نفر بوده، افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت یک فوتی ناشی از کرونا داشتیم که موارد فوتی نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

علوی بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۳ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که ۷۱ نفر از این تعداد در بخش‌های ویژه بستری‌اند.

وی در خصوص روند واکسیناسیون، بیان کرد: واکسیناسیون با سرعت کند و کمتر از حد انتظار در همه مراکز خدمات جامع سلامت ادامه دارد.

علوی اذعان کرد: در روز گذشته چهار هزار و ۶۳۱ دز واکسن در خوزستان تزریق شده است که از حد انتظار ۴۸ هزار دوز خیلی کمتر است بنابراین کمتر از ۱۰ درصد از حد انتظار، روزانه برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.

وی افزود: در این مدت در استان خوزستان ۳۲۷ دز برای نوبت اول، ۲۸۶ دز برای نوبت دوم، ۸۱۵ دز برای نوبت سوم و سه هزار و ۲۰۳ دز برای نوبت چهارم تزریق شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها