ویزیت تخصصی رایگان مردم در مناطق محروم بهشهر + تصاویر

ساری-طرح جامع سلامت قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای پجیم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۴۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،طرح جامع سلامت قرارگاه‌محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای پجیم بخش هزارجریب شهرستان بهشهربرگزار شد.

عادل الندانی در حاشیه برگزاری این طرح  به خبرنگار‌ ما گفت: این مرحله که با مشارکت و عنایت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا، خانه‌ بهداشت، مسئولین روستا اعم از اعضاء محترم شورا و دهیاری، پایگاه مقاومت بسیج و مردم شریف روستای پجیم برگزار شد، اهالی پس از پایش اطلاعات، مورد ویزیت‌های عمومی و تخصصی قرار گرفتند.

 مسئول دهستان‌های قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه‌کربلا افزود: یکی دیگر از خدمات قرارگاه در این طرح نیز بهره‌مندی از داروخانه سیار بود. همچنین متخصصینی در حوزه‌های ارتوپد، مغز و اعصاب و داخلی بیماران را مورد ویزیت قرار دادند.

الندانی در پایان ضمن تقدیر ویژه از معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا به جهت مشارکت در اجرای این طرح و قدردانی از همراهی و همدلی‌های همه‌ مسئولین و اهالی خونگرم روستای پجیم، خاطرنشان کرد: ارائه‌ خدمات با مشارکت دست‌اندرکاران حوزه‌ تخصصی و مردم شریف و صبور مناطق محروم از افتخارات این قرارگاه محسوب می‌شود و ان‌شاءالله این طرح در مراحل بعدی در سایر روستا‌های سطح یک قرارگاه در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار