خبرهای داغ:
عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه گفت: با همه توان باید برای جهاد تبیین تلاش کنیم و از ظرفیت های موجود در این زمینه استفاده حداکثری را به عمل آوریم.
کد خبر: ۹۴۴۸۲۹۶
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

به گزارش بسیج از ارومیه، حسن حیدری عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه 9 مرداد در نشست دوره‌ای مسئولان کانون‌های بسیج اساتید استان که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با انواع دسیسه و نیرنگ در تلاش هستند، که وحدت نیروهای انقلابی و مذهبی را در هم بشکنند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر حربه‌ای برای به وقوع پیوستن جنگ نرم و سخت همچنین ایجاد شبهه استفاده می‌کند، ادامه داد: امروز بسیج اساتید بایستی به عنوان مرجعیت فکری اقشار بسیج نقش‌آفرینی کند و با وجود همه مشکلات پیش‌رو به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

این استادیار دانشگاه ارومیه با بیان اینکه باید با همه توان برای تحقق جهاد تبیین و روشنگری مدنظر مقام معظم رهبری تلاش کنیم، اضافه کرد: دستاوردهای نظام اسلامی باید به‌روشنی برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

حیدری اضافه کرد: جهش علمی قابل توجهی در سالیان پس از انقلاب شکل گرفته است، که برای پیاده‌سازی و عملیاتی کردن علوم بومی در بستر جامعه و میدان عمل نیز باید برنامه داشته باشیم.

مسئول کانون بسیج اساتید آذربایجان غربی بر لزوم فعال شدن همه کانون‌ها برای پایش مسائل بومی، ارایه راهکار، برپایی اردوهای جهادی، غنا و تنوع برنامه‌های فرهنگی، هم‌افزایی با اقشار فرهیخته و دانشگاهی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برای عملیاتی کردن شعار سال نیز باید برنامه داشته باشیم، گفت: بازدید اساتید از صنایع نیمه‌تعطیل و تعطیل، استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشجویان و اساتید برای رفع موانع تولید و برنامه‌هایی از این دست باید در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظرات