خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر مشارکت عمومی برای تامین امنیت گفت: پلیس به دنبال آموزش همگانی پیشگیری از وقوع جرم در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرم در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۸۲
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

سرهنگ حجت اله سفید پوست شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی اندیمشک در سالن جلسات این فرماندهی افزود: نیروی انتظامی در راه خدمت، آرامش و آسایش مردم شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب اسلامی کرده و تامین امنیت مردم خط قرمز پلیس خواهد بود.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار داشت: تعامل پلیس و مردم یک ضرورت انکارناپذیر است که سبب موفقیت این مجموعه در تامین امنیت می شود.

وی گفت: ضرورت دارد فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در خصوص توسعه آموزش همگانی برای عموم شهروندان برای پیشگیری از وقوع جرم توجه ویژه داشته باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت و تعامل سازنده با مسوولین باید از اولویت های فرماندهی انتظامی شهرستان باشد.
فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: کارکنان فراجا به صورت شبانه روزی برای تامین آسایش، امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند و این تلاش ها ستودنی هستند.

پیمان جهانگیری موقعیت اندیمشک را خاص عنوان کرد و گفت: با موقعیت جغرافیایی و عبور جاده ترانزیت از منطقه کار فراجا را برای تامین امنیت مضاعف کرده است لذا ضرورت دارد توجه ویژه تری به فراجا شهرستان اندیمشک انجام شود.

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه شهرستان اندیمشک هم با تاکید بر لزوم همدلی همگانی با پلیس گفت: پرسنل فراجا برای امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند و مردم همواره قدردان این تلاش های خالصانه هستند.

در این آیین با تقدیر از زحمات هشت ماهه سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک، سرهنگ رمضان گوروئی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها