خبرهای داغ:
رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:با توجه به افزایش موارد ابتلا و بستری کووید ۱۹ در آبادان، خرمشهر و شادگان با اجرای طرح شهید سلیمانی نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا افزایش یافت.
کد خبر: ۹۴۴۸۴۹۴
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

دکتر سیدمحمد محمدی روز دوشنبه در نشست ستاد کرونای جنوب غرب خوزستان در آبادان اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا ضروری است تا طرح شهید سلیمانی در این راستا با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی اضافه کرد: با آغاز ماه محرم نظارت های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا بیشتر شده و از هیات های عزادار در خواست می شود دستورالعمل های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس گفت: از این فرصت باید برای تشویق والدین و دانش‌آموزان برای تزریق واکسن بهره گرفت.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک در شرایط کنونی از افرادی که ۶ ماه از تزریق نوبت سوم واکسن کرونای آنها سپری شده خواست برای زدن دٌز یادآور اقدام کنند.

فرماندار ویژه آبادان نیز در این نشست گفت: در راستای مقابله با کرونا نظارت های بهداشتی در حوزه آموزش و پرورش، اصناف، سازمان تبلیغات اسلامی، کارگری و کارمندی افزایش خواهد یافت.

احسان عباسپور اضافه کرد: بازدیدهای مشترک نظارتی طرح شهید سلیمانی نیز باردیگر آغاز شده و اداره های دولتی نیز موظف اند نیرو و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار ستاد کرونا قرار دهند.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه بانک‌ها موظف اند در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنند ابراز امیدواری کرد با کمک مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از اوج‌گیری مجدد کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان جلوگیری شود.

دانشگاه علوم پزشکی آبادان روز یکشنبه از مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا در خرمشهر و شناسایی ۳۰ بیمار جدید در آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد.

شهرستان‌های، آبادان، خرمشهر و شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها