خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج):
کد خبر: ۹۴۴۸۹۰۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبر گزاری بسیج ، به نقل از روابط عمومی و تبلیـغات ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان به مناسبت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و پنجمین روز ماه محرم که در حسینیه شهدای این ناحیه با سخنرانی حجت السلام والمسلمین صادقی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار گردید مطالبی  در مورد فضیلت زیارت عاشورا بیان نمود .

وی با ذکر حدیثی از حضرت امام صادق (ع)  گفت : هرکسی برای ما مجلسی برپا کند و در این جلسه بنشیند نفس او در این جلسه تسبیح است ، مانند ماه مبارک رمضان که پیامبر فرمودند : نفس شما در مجالس ما عبادت است و اگر مطلبی یاد بگیرد و کتمان سر ما را بنماید در راه خدا جهاد کرده است .

وی اذعان داشت : ما معمولا در این جلسات برای بهره دنیا و آخرت می آییم که در زیارت عاشورا می خوانیم اللهم اجعل محیای  محیا محمد وآل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد یا در سجده آن شفاعت امام حسین علیه السلام را می خوانیم و این شفاعت مخصوص کسانی است که در راه خدا مبارزه می کنند و نیاز به کمک و یاری دارند .

صـادقی  بیـان داشـت : مـا امروز همه وجـودمان را در طبـق اخـلاق گذاشـتـیم و از خـدا می خواهیم که در درنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم و راه عاقبت به خیری جز نماز نیست و نماز اول وقت باز کننده تمام مشکلات می باشد .

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در پایان خاطر نشان کرد : از امام صادق (ع) راه عاقبت به خیری را سوال نمودند که آن حضرت فرمودند: سعی کن از نعمت هایی که خدا به تو داده بر علیه خود خدا استفاده نکنی2- سعی کنید از حلم وبردباری خدا سوء استفاده نکنیم .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها