خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی جایگاه صنایع و شرکت های بزرگ استان در سنگر اول جنگ اقتصادی را مهم خواند و گفت: مدیریت و فعالیت جهادی در حوزه اقتصاد کمتر از مبارزه مستقیم با دشمن نیست.
کد خبر: ۹۴۴۸۹۷۱
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در شرگت گروه ملی صنعتی فولاد ایران با «علی محمدی» سرپرست این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار، جایگاه صنایع و شرکت های بزرگ استان در سنگر اول جنگ اقتصادی را مهم خواند و اظهار داشت: مدیریت و فعالیت جهادی در حوزه اقتصاد کمتر از مبارزه مستقیم با دشمن نیست.

سردار مرادحاجتی گفت: شیوه مبارزه دشمن عوض شده و فشار اقتصادی همراه با تحریم های ناجوانمردانه در اولویت دشمنان قرار دارد و ما باید همه همدل شویم تا بتوانیم بستر اقتصادی مان را شکوفا و مستقل نگه داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: گروه ملی، یک شرکت مادر و ریشه دار در صنعت فولادی کشور است که بارها نیز زخمی حمله های رژیم بعث قرار گرفته و شهدای زیادی را نیز تقدیم کرده است و این سنگر باید همچنان با مدیریت جهادی و انقلابی در صف اول تولید باقی بماند.

وی متذکر شد: یکی از همکاری های خوب اجتماعی این مجموعه، کمک به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان است که تا مرحله ای پیش رفت ولی متوقف ماند که امیدواریم مساعدت و همکاری این مجموعه تداوم یابد چون بخش عظیمی از موزه دفاع مقدس خوزستان به نقش صنعت و شرکت هایی همچون گروه ملی اختصاص دارد که همه جانبه در جنگ، نقش اساسی داشتند.

«علی محمدی» سرپرست شرکت ملی صنعتی فولاد ایران نیز با اشاره به تاریخ پرافتخار این مجموعه فولادی گفت: یادمان شهدای گمنام خاکسپاری شده در محوطه شرکت باعث می شود که روحیه انقلابی و جهادی کارگران مجموعه دوچندان شود و یاد و خاطره شهدای شرکت نیز همیشه ورد زبان ها باشد که جا دارد از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بابت تدبیر خاکسپاری این شهدای گمنام در این مرکز صنعتی تقدیر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها