خبرهای داغ:

نقش خانواده اسلامی در تربیت سربازان امام زمان(عج) /انحطاط فرهنگ غرب در تعریف هویت زن در جامعه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: یکی از نقش های مهم جامعه پیوند مقدس خانه و خانواده است  و اولین جایی که سرباز برای ولایت امام زمان (عج) تربیت می شود کانون گرم خانواده اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۶۹
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در طرح کوچه به کوچه به عشق حسین(ع) بسیج دانشجویی در سمنان با اشاره به اهمیت نقش خانواده در  تعالی معنوی انسان اظهار داشت: شیطان با این همه تجربه می داند که بهترین و آخرین فرصت برای او در آخر الزمان است برای کار کردن و با تمام لشگریانش وارد عمل شده  است تا با خدعه و نیرنگ موجب بدبختی کانون خانواده ها شود و در حقیقت دشمن آشکار ما شیطان است.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن شیطان میخواهد در خانه ها و بین خانواده ها و مومنین تفرقه باشد و امام علی(ع) می فرماید" بپرهیزید از جدایی زیرا که دست خدا با جماعت است".

وی افزود: در قرآن آمده است "ای مومنین هم مراقب خود باشید هم مراقب خانواده چون شیطان می خواهد عفت و حیا را از خانواده ها بگیرد".

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: هجمه های امروز به نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی شیطان بود و نخستین ضربه و صدمه بی حیایی را خانواده می بیند.

حجت الاسلام دیباجی گفت: در دنیای غرب انقدر در موضوع کشاندن زن در جامعه افراط کردند که امروز معنای واقعی زن در جامعه غرب وجود ندارد و بنیان خانواده پاشیده است.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرموده اند وای به فرزندان اخر زمان از دست پدرانشان ، فقط به فکر فرزندان هستند که از دینشان توجه ندارند فقط به خوراک  و مدرک آنها توجه دارند.

بر اساس این گزارش، مراسم کوچه به کوچه به عشق حسین (ع) و آیین عزاداری حسینی با عطر بوی شهیدان در دهه اول محرم توسط ناحیه بسیج دانشجویی و هیئت ابناء الحسین(ع) دانشجویی در جلوی درب خانواده شهیدان در شهرستان سمنان برگزار شد.

مراسم عزاداری به همراه تکریم از خانواده شهیدان غلامعلی مثبت و محمد عبدوس نیز یکی از برنامه ها بود که در شب پنجم محرم برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها