خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آبادان از برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین شهری ، ائمه جمعه آبادان و اروند کنار و سایر اعضای ستاد در ماه محرم، ماه امر به معروف و نهی از منکر در این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۷۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، سرهنگ احمدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسین(ع) و ۷۲تن از یاران باوفای ایشان، افزود: امام حسین(ع) برای احیا امر به معروف و نهی از منکر منکر قیام کرد و واقعه کربلا نشان از اهمیت این فریضه الهی است.

احمدی در ادامه افزود: در دهه امر به معروف اعضای ستاد باید با تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات مربوطه و اجرای برنامه های ستاد به وظایف خود عمل کنند.

سرهنگ پاسدار احمدی با اشاره به این موضوع که روئسای ادارات خود باید الگوی سایر پرسنل باشد افزود: رئیس اداره ای که خود ساعت ۱۰ صبح در محل کار حاضر می شود و این موضوع برای سایر پرسنل و مراجعین به آن اداره جا افتاده ، چگونه میتواند امر به معروف و نهی از منکر کند.

احمدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین ادارات در این جلسه خواستار پیگیری و اجرای مصوبات جلسات گذشته شدند.

در ادامه این برنامه اعضای ستاد شامل، ائمه جمعه شهرستان آبادان ، اروندکنار و سایر مسئولین شهری به ارائه پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص وضع موجود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها