رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان:

"عفاف و حجاب" باید در دانشگاه‌ها نهادینه شود

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه  رعایت قوانین عفاف و حجاب در دانشگاه ها، زمینه رشد وبالندگی علمی دانشجویان را فراهم می‌کند، گفت: حفظ و رعایت حجاب امری مهمی است، که توجه همه متولیان این امر در دانشگاه‌ها را می‌طلبد.
کد خبر: ۹۴۴۹۱۰۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، کیوان میرزایی امروز در نشست  مسئولان بسیج اساتید، رؤسا و سرپرستان دانشگاه‌های گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه گیلان با بیان اینکه  رعایت قوانین عفاف و حجاب در دانشگاه ها، زمینه رشد وبالندگی علمی دانشجویان را فراهم می‌کند، اظهار کرد: حفظ و رعایت حجاب امری مهمی است، که توجه همه متولیان این امر در دانشگاه‌ها را می‌طلبد.

وی هدف از برگزاری این نشست را توسعه عفاف وحجاب در دانشگاه‌های گیلان، بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب و دین مبین اسلام دانست و افزود: سازمان بسیج اساتید بر اساس رسالت ذاتی خود تلاش می‌کنند تا این امر الهی را در دانشگاه‌ها تعیین و تبعین کند.

 رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در اجرای برنانه‌های فرهنگی بیان کرد: دانشگاه یک ظرفیت بالقوه در انجام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب است که اگر از آن به درستی استفاده شود می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان نیز در این نشست رعایت حجاب را امری دینی و اجتماعی دانست و اظهار کرد: باید با رعایت اصول الهی، در دانشگاه‌ها نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی با اشاره به حجمه‌های فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، برای کم رنگ کردن حجاب در جامعه، اظهار کرد: تمامی روسای دانشگاه‌های گیلان باید با همفکری و تعامل برای اجرای هرچه بهتر قوانین عفاف وحجاب در دانشگاه‌ها همت کنند.

​انتهای پیام/

ارسال نظرات