فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از توزیع سه هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان رشت خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته سه هزار بسته معیشتی توسط خیرین، بسیج، پایگاه‌های مقاومت و مردم تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته شده است.
کد خبر: ۹۴۴۹۱۵۱
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ سید اکبر قاسمی ظهر امروز در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان رشت و در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا و با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آغاز رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، کار تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط سپاه قدس گیلان شروع و تاکنون به بهترین نحو در حال انجام است.

وی با اشاره به نقش خیرین، بسیج، پایگاه‌های مقاومت و مردم در تهیه و شناسایی افزاد نیازمند گفت: مردم استان گیلان بار دیگر به مانند دوران دفاع مقدس نشان داده که در شرایط بحرانی همواره پای‌کار بوده و از هیچ تلشای برای کمک به مردم و خیرین دریغ نمی‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از توزیع سه هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان رشت خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته سه هزار بسته معیشتی توسط خیرین، بسیج، پایگاه‌های مقاومت و مردم تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته شده است.

قاسمی ارزش ریالی هر بسته معیشتی را ۵۰۰ هزار تومان دانست و بیان کرد: این بسته‌ها شامل، برنج، مرغ، روغن، رب و حبوبات بوده و ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

​انتهای پیام/

ارسال نظرات