خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: عزاداری ماه محرم نیرو‌های مسلح شهرستان کازرون مشترک در حال برگزار شدن است.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۱۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون ضمن عرض تسلیت ایم حزن و اندوه اهل بیت(ع) بیان داشت: با هماهنگی های انجام شده عزاداری دهه ی اول ماه محرم نیروهای مسلح شهرستان کازرون مشترک در حال برگزاری می باشد.

وی در حاشیه مراسم در حسینیه سیدالشهدا(ع)ملابرات شهرستان کازرون که به میزبانی آمادگاه شهید چمران شهرستان کازرون برگزار شد ادامه داد: با جلسات هماهنگی انجام شد قبل از آغاز ماه محرم با حضور نمایندگان نیروهای مسلح شهرستان جلسات عزاداری دهه اول محرم در روزهای غیر تعطیل هر صبح به میزبانی یکی از یگان های مسلح شهرستان برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: مراسم عزاداری نیروهای مسلح شهرستان کازرون با توجه به شرایط کرونا با رعایت مسائل و موارد بهداشتی برگزار می شود که عموم مسئولین شهرستان در این برنامه حضور دارند.

وی اذعان داشت: مراسم عزاداری ماه محرم امسال نیروهای مسلح شهرستان کازرون با حضور مداحان اهل بیت شهرستان کازرون و سخنران اعزامی از شهر قم حجت الاسلام والمسلمین احسنی برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل تاکید داشت: برنامه عزاداری ماه محرم علاوه بر قرائت زیارت عاشورا و مداحی و سخنرانی با توجه به هفته امر به معروف و نهی از منکر مسابقاتی در این راستا برگزار می شود.

وی در پایان با توجه به عزاداری های ماه محرم و شیوع مجدد بیماری کرونا از عموم مردم عزادار برای رعایت موارد بهداشتی و تزریق واکسن توصیه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها