خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از اجرای مرحله دوم از رزمایش امر به معروف و نهی از منکر عملیات سفیران مهر توسط خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه (س) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۶۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، سرهنگ احمدی بیان کرد: عفاف و حجاب از زیر شاخه های امر به معروف و نهی از منکر است و از تأکیدات مقام معظم رهبری بحث احیای امر به معروف و نهی از منکر می باشد. از آن جایی که حجاب از واجبات دین اسلام بوده و قانون الهی است پس اگر کسی آن را ترک کرد بر سایر مسلمانان امر به معروف و نهی از منکر واجب است و همانطور که پیامبر (ص) این امر را ترک نمی کردند مسلمانان هم نمی توانند آن را ترک کنند.

وی ادامه داد: جامعه دینی یک خاکریز است و در این جنگ فرهنگی به هیچ عنوان افراد متدین نباید عقب نشینی کنند بلکه با شیوه های صحیح و کارآمد با ناهنجاری ها و آسیب ها مقابله کنند. در همین راستا گروه های پایگاهی زیر مجموعه حوزه حضرت فاطمه (س) به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر با اجرای مرحله دوم عملیات سفیران مهر به امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب پرداخته و بروشورهایی با موضوع عفاف و حجاب در سطح شهر بین بانوان توزیع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها