خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین؛

رسالت امروز، خدمت در جبهه تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب است

سرهنگ برین عنوان کرد: در جبهه تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب باید خدمت کنیم و در راستای توانمندسازی جامعه هدف باید تلاش کنیم. امروز بسیج سازندگی در حوزه های مختلف در کنار ملت است.  
کد خبر: ۹۴۴۹۲۷۹
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، صبح امروز در رزمایش کمک های مومنانه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در مصلای شهر محمودآباد نمونه بیان کرد: امروز عزادار امامی هستیم که وقتی قیام کرد که بزرگترین منکرات دین در حال شکل گرفتن بود اما تا پیش از این، امام در کنار مردم و برای معروفات و کمک به مردم تلاش می کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دولت و مجلس و قوه قضاییه کنار هم قرار گرفته اند و اقدامات زیربنایی و زیرساختی برای تثبیت و پیشرفت انقلاب انجام می دهند اما لازم است تا این حرکت و شتاب را فریاد بزنیم، معروفات را برجسته کنیم، شکل زیبا و ترسیم زیبایی که انقلاب برای مردم رقم می زند را بیان کنیم.

وی گفت:در دین اسلام ابتدا به و سپس به منکر توصیه می شود اما آنچه در اذهان مردم جا افتاده کج سلیقگی و بی هنری ما بوده که به جای اینکه بتوانیم معروفات و زیبایی های دین را به مردم بگوییم به دنبال منکرات آنها هستیم‌.

سرهنگ برین یادآور شد: نباید درگیر مسایل جزیی شویم و باید با نگاهی کلان به سمت رفع نواقص و مشکلات مردم حرکت کنیم.

این مسئول بیان کرد: امید دادن به مردم و همراهی کردن مردم برای حرکت رو به جلوی انقلاب جزو رسالت همه ماست. امروز جهاد ما به عنوان کسانی که می دانیم انقلاب اسلامی چه نقشی ایفا می کند بیان این واقعیت ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین افزود: جریان عاشورا درس ایستادگی و مقاومت است امام هم می‌توانست با مذاکره پیش برود اما پای واجب بزرگتری ماند و امروز ایستادگی و مقاومت رمز عبور از پیچ تاریخی است که در آن قرار داریم.

سرهنگ برین در پایان عنوان کرد: در جبهه تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب باید خدمت کنیم و در راستای توانمندسازی جامعه هدف باید تلاش کنیم. امروز بسیج سازندگی در حوزه های مختلف در کنار ملت است. فرصت خدمت کم است و اگر از این فرصت استفاده کردیم و مردم را به عنوان پایه قدرت جمهوری اسلامی و پشتوانه انقلاب پای کار نظام حفظ کردیم، پیروز میدان هستیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها