خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛  
سرهنگ اصلی بیگی عنوان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و همدلی و به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان ۱۵۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه در اختیار ولی نعمتان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۲۸۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

قزوین_سرهنگ پاسدار زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تسلیت ایام شهادت سید سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)ویاران باوفایش، اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و همدلی، به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین به همت بسیجیان و گروه های جهادی اقدام به تهیه ۱۵۰۰بسته کمک معیشتی و توزیع آن در شهرستان قزوین کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسته ها شامل حبوبات، برنج، روغن، ماکارونی و مایحتاج اساسی می باشد که ارزش ریالی هر بسته به مبلغ ۶ میلیون ریال به نیت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، بین جامعه هدف توزیع می گردد.

سرهنگ اصلی بیگی در پایان یادآور شد: این نوع مدیریت مردمی در چنین بحران‌هایی بهترین شیوه برای کنترل شرایط موجود و حل مسائل و مشکلات است. در کشورهای مختلف نیز حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله به وقوع می‌پیوندد اما در هیچ جای دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران، این بحران‌ها به صورت مردمی اداره نمی‌شود. مردم پیش از ورود و حضور نهادها و دستگاه‌های حاکمیتی وارد عرصه می‌شوند و به یاری نیازمندان می‌شتابند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها