خبرهای داغ:
رییس کمیسیون انرژی :

تلاش دشمن برای کم رنگ کردن شور حسینی شکست خورده است

نماینده مردم اندیمشک در مجلس با اشاره به تلاش گسترده دشمن برای کم رنگ کردن شور حسینی در جامعه گفت: با عشق و اعتقاد عمیقی که مردم به حضرت سیدالشهدا (ع) و اهل بیت (ع) دارند این تلاش و توطئه دشمن شکست خورده است.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۷۷
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

فریدون حسنوند شامگاه جمعه در جلسه هماهنگی مراسم تاسوعا و عاشورا در فرمانداری اندیمشک افزود:خدمت به آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام سعادت می‌خواهد و امروز شما از این فرصت ارزشمند برای ترویج فرهنگ عاشورا استفاده کنید.

وی اظهار داشت: برنامه دشمن حمله به اعتقادات مردم، دین و مذهب است و دشمن هر مرحله که در حوزه اقتصادی شکست می خورد اعتقادات مردم و دین را مورد هجمه قرار می دهد که این توطئه دشمن همواره با درایت و اعتقادات عمیق مردم خنثی شده است.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال کم رنگ شدن حضور مردم در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا در کشور است، لذا در این شرایط نیز باید همانند همیشه هوشیار و با بصیرت در صحنه باشیم.

حسنوند نقش اعتقادات مردم را در رسیدن به دستاوردهای بزرگ انقلاب مهم دانست و گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون اعتقاد به اهل بیت (ع) و ارزش های اسلامی و دینی است.

وی ادامه داد: امروز نبرد با دشمنان شکلی متفاوت به خود گرفته است و در نبرد اعتقادی باید با حضور هوشمندانه و با اعتقاد راسخ به ارزش های اسلامی، جانانه از مکتب عاشورا و اهل بیت (ع) دفاع کرد.

وی گفت: مسایل‌ اقتصادی و گرما نباید حضور مردم را در تاسوعا و عاشورا کم رنگ کند و همه بدانیم که راه و مکتب حسین(ع) ادامه دارد.

حسنوند با تقدیر از مردم خداجوی شهرستان ، هیات های سوگوار ،مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) گفت: تدابیر لازم برای تردد و تسهیل در حرکت هیات های عزاداری و مردم سوگوار در روز عاشورا اندیشیده شده است .
فرماندار اندیمشک هم گفت:اجتماع بزرگ عزاداران حسینی همزمان با روز تاسوعا روز یکشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در محل میدان امام خمینی(ره) با حضور باشکوه مردم خداجو و عزاداران حسینی برگزار خواهد شد.

پیمان جهانگیری افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم سوگواری تاسوعا، عاشورا ، شام غریبان و اجتماع بزرگ علمداران حسینی اندیشیده شده است و این برنامه ها با حضور مردم عاشق اهل بیت (ع) و هیات های سوگوار برگزار می‌شوند.

وی بیان کرد:ایستگاه‌های صلواتی در همه مسیر های منتهی به مرکز شهر و میدان امام (ره) در روز تاسوعا حسینی و در مسیر های منتهی به بهشت زهرا در روز عاشورا راه اندازی می شوند.

وی گفت: مراسم سوگواری روز عاشورا در قدمگاه امام رضا(ع)، بهشت زهرا کوی لور، شهر آزادی ،شهر بیدروبه ، شهر حسینیه ، شهر چمگلک و روستاهای الوار گرمسیری و بخش مرکزی نیز برگزار خواهد شد.

به گفته وی تدابیر لازم ترافیکی نیز در روز تاسوعا و عاشورای حسینی برای تسهیل در تردد مردم و هیات ها اندیشیده شده است .

بیش از ۲۰۰ هیات عزاداری در شهرستان اندیمشک با حضور عاشقان و دلسوختگان سیدالشهدا(ع) در ایام محرم در مناطق مختلف اندیمشک عزاداری می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها