مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس گفت: هدف از عزاداری حسینی رسیدن به مقام قرب الهی است، بنابراین منافع معنوی شرکت در مجالس سوگواری اهل بیت (ع) به صورت مستقیم برای خود فرد حاصل می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۸۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

حجت‌الاسلام مهدی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس در گفت‌وگو با بسیج از سلماس، اظهار کرد: مراسم‌‌ها و شعایر ما در راستای رسیدن به مقام قرب‌الی‌الله است، به طوری‌ که همه این برنامه‌ها و بزرگداشت‌ها یک مسیر  و خط برای نیل به هدف متعالی است و آن هدف متعالی، رضایت خداوند بلندمرتبه است.

وی با اشاره به محتوای دعای توسل، گفت: ما در این دعای شریف می‌خوانیم که اهل بیت (ع) وسیله‌ای برای ما هستند تا به قرب الهی برسیم، تنها طریق وصل به الله و شاهراه رسیدن به حضرت حق، طریق و راه اهل بیت(ع) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس با بیان اینکه ماه محرم، ماه معرفی امام حسین(ع) و اهداف آن حضرت در قیام عاشورای حسینی به اقشار مختلف مردم است، افزود: ما باید سیره امام حسین(ع) را بشناسیم، چراکه باب رحمت واسعه الهی، امام حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) کسی است که لقب ثارالله و خون خدا را دارد، بیان کرد: عظمت امام حسین(ع) بسیار بالا است، دریای امام حسین(ع) دریای عشق و رحمت است، تقوای الهی یک مساله است، که باید در کوچک‌ترین عمل ما در زندگی رعایت شود و امام حسین(ع) الگوی ما در تقوای الهی است و راه امام حسین(ع) با رعایت شرایط آن، راه رسیدن به خدواند متعال است.

ارسال نظرات