شور و شعور حسینی دو بال اصلی انقلاب امام حسین (ع) است

پیام تسلیت روابط عمومی سپاه جم به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
کد خبر: ۹۴۴۹۶۲۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم: متن پیام روابط عمومی سپاه جم بمناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی به شرح زیر صادر شد.
حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و سر در برابر ظلم فرود نیاوردند. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان عالم قرار گرفت.
در این پیام آماده است: حماسه محرم و تاسوعا و عاشورا حماسه‌ای بس بزرگ از انسانهای الهی است که اندیشه انسان مادی هیچ وقت نخواهد توانست به درک واقعی آن برسد و محرم و کربلا پناهگاه همه آنهایی است که از ظلم ستم به ستوه آمده و حق و حقیقت را جستجو می کنند و حسین(ع) با عزیزترین کسانی که داشت بر شمشیرها تاخت تا نه زخم تنش بلکه زخم دلش را ببینیم و افکار بلندش را درک کنیم.

 ماه عزای حسینی ، ماه فداکاری و گذشت ، ماه انتشار امر به معروف و نهی‌ از منکر ماهی که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و ماهی که باید واقعیت اسلام را دریافت، ماهی که باید با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه عاشورا را زنده یاد آور شد، ماهی که باید تاریخ را در ورای آن یافت.

 روابط عمومی سپاه جم فرا رسیدن ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت عرض می نماید.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار