خبرهای داغ:
سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» به مناسبت فرارسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني و ايام سوگواري شهادت سرور و سالار شهيدان عالم حضرت امام حسين(ع) و ياران با وفايش، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۴۹۸۸۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت فرارسيدن تاسوعا و عاشورای حسيني و ايام سوگواری شهادت سرور و سالار شهيدان عالم حضرت امام حسين(ع) و ياران با وفايش، پیامی صادر کرد.

متن پيام بدين شرح است؛

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست، این چه شمعی است که جان ها همه پروانه اوست.

حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، واقعه عاشورا را آفرید و عاشورا، حسینیان را و اینک نوایی آشنا به گوش می‌رسد؛ باز این چه شورش است که در خلق عالم است.

امروز، وظیفه ماست که فرهنگ غنی و پرمحتوای عاشورا و پیام آزادگی، بصيرت و حق خواهی کربلائیان را درک کنیم، بشناسیم و آن را در قالب جهاد تبیین، به همه عالم ترویج دهیم.

عاشورا، تنها یک حادثه و یک جغرافیا و تاریخ نبود و نیست. عاشورا در 8 سال جنگ تحمیلی به شکلی دیگر رخ داد و اینک نیز عاشورایی دیگر است چون هنوز دشمن و یزیدیان زمان با رنگ عوض کردن و تغییر شیوه مبارزه در صحنه حذف رسالت امر به معروف و نهی از منکر اند.

اینجانب فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و تمامی شیعیان جهان به خصوص ملت متدین ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه سرزمین نور، پایتخت دفاع مقدس و کربلای وطن، خوزستان قهرمان تسلیت گفته و توفیق همگان از جمله خادمین حوزه دفاع مقدس را در کسب فیض‌ معنوی از این ایام مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها