خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان کازرون در جمع نیرو‌های مسلح شهرستان کازرون گفت: امام حسین (ع) برای احیاء دین خدا به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۴۴۹۹۱۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در مراسم عزاداری مشترک یگان های نظامی شهرستان کازرون به میزبانی تیپ تکاور امام سجاد علیه السلام برگزار شد، بیان داشت: در زیارت عاشورا از امام حسین (ع) طلب آبرو می کنیم و در قرآن کریم در دو آیه خداوند از آبروی پیامبران عیسی و موسی علیهم السلام دفاع کرده است و آنها را تبرعه نموده است.
وی با توجه به فرازی از زیارت عاشورا اللهم اجعلی عندک وجیها بالحسین علیه السلام ابراز داشت؛ حفظ آبرو بسیار مهم است و خریدنی و قابل گرفتن از دیگران نیست و چرا ما از امام حسین علیه السلام طلب آبرو می کنیم؟ چون عده ای جمع شدند که آبروی امام را بریزند اما خداوند امام حسین علیه السلام را چون برای احیای دین خدا به شهادت رسید، بزرگ نمود و او را آبرو دهنده سایرین قرار داد.
امام جمعه شهرستان کازرون ادامه داد: اشک برای امام حسین(ع) خشک نمی شود و رنگ پیراهن مشکی اش کم رنگ نمی شود. باید مواظب حفظ آبروی دیگران و حرف هایی که می زنیم باشیم ، چون برای همه آنها مواخذه می شویم.
این مراسم در حسینیه موسی بن جعفر علیه السلام تیپ تکاور امام سجاد(ع)، با حضور پایوران و سربازان یگان های نظامی و انتظامی شهرستان،مرکز آموزش 07، کانون وابستگان سپاه، خادمیاران رضوی، مدیران شهرستان برگزار شد و برنامه های همچون اجرای گروه دمام زن ،روایتگری از شهدا و حضور خانوادههای معزز شهید مدافع حرم همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها