خبرهای داغ:
پیام مشترک سردار حسین نژاد و حجت الاسلام الیاسی:
فرمانده و نماینده ولی فقیه لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار پیام مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۵۰۰۵۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ متن پیام به شرح ذیل است.

حال که ۱۷ مراداد روز خبرنگار مصادف شد با فرا رسیدن روز عاشورا ضمن عرض تسلیت و تعزیت گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران ، متعلق به قشر و گروهی است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر دوش گرفته اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید.

امروز مستکبرین عالم با به کارگیری ابزار رسانه ای ، جنگی تمام عیار در حوزه اقتصادی علیه ملت شریف ایران به پا کرده اند و اصحاب و اهالی رسانه کشور در خط مقدم این نبرد قرار دارند.

امید آفرینی در دل مردم ، مطالبه‌ی با منطق ، افشای اقسام مفاسد ، احقاق حقوق مظلومین و تببین آرمان های انقلاب اسلامی از جمله رسالت های مهم خبرنگاران و اهالی رسانه در عصر حاضر است.

کشف، شناسایی و مطالبه گری برای حل مشکلات مردم رسالت دیگر رسانه ها است، لذا رسانه های انقلابی باید جبهه ای و قرارگاهی عمل کرده و دشمن را متزلزل کنند و سنگ های جلوی پای مردم را بردارند.

خبرنگاران به عنوان رزمندگان خط مقدم جنگ نرم می توانند با آگاه سازی و هوشیار کردن مردم نقش مهمی در شکست برنامه های رسانه ای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کنند.

در پایان افزودند: ضمن گرامیداشت و تبریک این روز فرخنده به همه خبرنگاران و اهالی رسانه استان ، از درگاه ایزد منان برای این قشر فرهیخته توفیق و سربلندی روزافزون را خواستاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها