خبرهای داغ:
مجالس سوگواری امام حسین (ع) در روز های تاسوعا، عاشورا و شام غریبان در شهر وروستاهای هندیجان با خدمات موکب ها به عزاداران وتوزیع غذای گرم نذری و نواختن سنج ودمام و تعزیه ،زنجیر زنی و سینه زنی سنتی برگزار شدند.
کد خبر: ۹۴۵۰۰۵۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، مراسمات عزاداری در سراسر روستاها و شهر هندیجان مخصوصا در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به همراه‌ شام غریبان با شکوه ویژه ایی برگزار شدند ‌.

مردم ولایتمدار شهرستان هندیجان به عشق آقا و مولایمان حضرت امام حسین علیه السلام از اول محرم و بصورت ویژه مراسمات سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی و شام غریبان را با برگزاری عزاداری سنتی به همراه قاسم عروسی و تعزیه خوانی و توزیع بسته های معیشتی و پخت غذای گرم در میان عزاداران و خانواده های محروم روستای و شهری انجام دادند و همچنان تا پایان صفر اینگونه خدمات رسانی جهادی و عزاداری ها ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه و فرماندار هندیجان( دریایی) و سرپرست ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده با تسلیت ایام ماه محرم و سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام از حضور پرشور مردم و بسیجیان و تمامی قشرهای مختلف در برپایی با شکوه مراسمات سوگواری تقدیر و تشکر نمودند .

در پایان گزارش خبری، در شرایط کنونی جوی هوای گرم و شرجی و رطوبت بالا مردم ولایتمدار هندیجان به عشق حضرت امام حسین علیه السلام و عرض ارادت به اهل بیت علیه السلام در مراسمات با برپایی موکب ها حضوری پرشور داشتند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها