خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛

راهبرد سپاه خدمت رسانی بی منت به مردم است

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: اخبار رسمی بسیج و سپاه از دریچه خبرگزاری بسیج است و خدمت رسانی مقطعی در عرصه اجتماعی، اقتصادی، تولید فرهنگی، سیاسی و هر کجا نیاز باشد وظیفه سپاه خدمت بی منت به مردم است.
کد خبر: ۹۴۵۰۱۹۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، ظهر امروز سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز به همراه حجت الاسلام عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز و هیات همراه به مناسبت روز خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ طاهرخانی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش خبرگزاری بسیج در انتشار بخش بزرگی از اخبار حوزه بسیج و سپاه و دستگاه های استان بیان کرد: کار خبر همچون کاری است که حضرت زینب(س) انجام داد چرا که اگر وقایع عاشورا از زبان حضرت زینب(س) بازگو نمی شد کربلا در کربلا می ماند.

راهبرد سپاه خدمت رسانی بی منت به مردم است

وی با اشاره به مولفه های خبر گفت: خبری که به موقع و با صداقت بیان شود اثرگذاری خود را دارد و این اولین نقش شما خبرنگاران است.

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: در فضای مجازی اگر به موقع عمل کنیم برنده میدان هستیم و می توانیم ضمن آگاه سازی، پیش بینی های دقیقی نسبت به هجمه های دشمن داشته باشیم.

وی افزود: اخبار رسمی بسیج و سپاه از دریچه خبرگزاری بسیج است و این جایگاه خبرگزاری را می رساند. راهبرد سپاه خدمت رسانی بی منت به مردم است. خدمت رسانی مقطعی در عرصه اجتماعی، اقتصادی، تولید فرهنگی، سیاسی و هر کجا نیاز باشد وظیفه سپاه خدمت بی منت به مردم است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز با اشاره به اولویت های سال‌جاری سپاه شهرستان البرز تصریح کرد: با توجه به راهبرد اقدامات سپاه شهرستان البرز نیز به تبعیت از سپاه استان و سپاه کشور است. اعتقاد ما این است که در رسیدگی به برخی مطالبات مردمی همچون موضوع وقف، نباید در مکان عمومی باشد چرا که این امر موجب می شود گاها ذهن مردم نسبت به یک حکم شرعی بدبین می شود. لذا باید امید و نشاط را در جامعه ترویج کرد و مانع انتشار ناامیدی در جامعه شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها