جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

ساماندهی جوانان برای آینده یک ضرورت است/ کار تشکیلاتی مسیر حرکت به آینده را هموار می‌کند

سردار کریمیان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه هر کشور و هر ملت نوجوانان و جوانان آن هستند، گفت: کار تشکیلاتی مسیر حرکت به آینده را هموار می‌کند.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۲۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره تشکیلاتی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان ایلام با شعار«تشکیلات، عرصه عَرضه عُرضه»که در محل سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش شهر ایلام برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین سرمایه هر کشور و هر ملت نوجوانان و جوانان آن هستند.

سردار« قدرت الله کریمیان»  گفت: یک جامعه پویا، زنده به اهداف آن است و بدون هدف حرکت کردن، سرانجام آن سرگردانی است. مهمتر از داشتن هدف، هدف را درست انتخاب کردن است.

وی افزود: اهداف ممکن است بر مبنای نیازهای امروز جامعه باشد و یا بر مبنای نیازهای فردای جامعه ، که هر دو نوع هدف ضرورت دارند.اما نگاه به آینده سزاوار تر است و نباید منتظر نیازها باشیم تا برای آنها اهداف ترسیم کرده و بعد برای آن برنامه ریزی کنیم.

سردار کریمیان گفت: باید با نگاه تیزبین آنطوری برنامه ریزی کنیم که نه تنها منفعل نبوده بلکه فعال باشیم و به عبارتی دیگر آن طوری رفتار کنیم که آینده را ما بسازیم نه آینده سرنوشت ما را رقم بزند. برای این مهم، کار تشکیلاتی که جوانان و نوجوانان دنبال می کنند می تواند مسیر حرکت به آینده ای که در اختیار ماست را هموار بکند.

وی بیان کرد: کار تشکیلاتی با خود برنامه ریزی و هدف داشتن را تداعی می‌کند. کار تشکیلاتی یعنی داشتن ساختار و سازمان، داشتن یک مدیر و فرمانده و جلوگیری از هرج و مرج و در واقع کار تشکیلاتی یعنی میدانم از خودم چه میخواهم.

سردار کریمیان اظهار کرد: کار تشکیلاتی یعنی علی رغم آزادی عمل هایی که داریم، خود را مقید به یک چارچوب و قاعده و قانون می کنیم. در کار تشکیلاتی قدرت انعطاف قوانین بسیار بالاست و این سطح از انعطاف را رفتار افراد تعیین می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: انتظاری که طی دوره ولایت می رود این است که بتوانیم در راستای تربیت کادر تراز انقلاب حرکت کرده باشیم.

وی بیان کرد: هدف کلان این کار تشکیلاتی، فراهم نمودن زمینه تحقق نمودن تمدن نوین اسلامی است. با کار تشکیلاتی هدف ها دست یافتنی تر هستند و علاوه بر دستیابی به کار سازمانی به پرورش فرد هم منجر می‌شود که این امر به سالم سازی جامعه نیز منجر می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار