خبرهای داغ:

معرفی فرمانده جدید انتظامی اهواز

در مراسمی سرهنگ حسین زلقی به عنوان فرمانده جدید انتظامی اهواز معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۹۵۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

آیین معارفه سرهنگ حسین زلقی فرمانده جدید انتظامی اهواز و تکریم سرهنگ کیومرث کشوری سرپرست فرماندهی انتظامی روز شنبه با حضور جمعی از مسئولین استانی و اعضای شورای تامین اهواز در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز در این آیین گفت: سرهنگ کشوری با وجود کمبود امکانات عملکرد خوبی در فرماندهی انتظامی اهواز داشت.

سید مجید صالحی ادامه داد: ضمن اینکه فرمانداری و شورای تامین نیز حمایت و پشتیبانی لازم را از وی داشتند؛ همکاری و تعامل همانند گذشته انجام خواهد شد و هدف مشترک تامین امنیت است.

صالحی افزود: سرهنگ کشوری با تجارب، اشراف و مدیریت خوب به ویژه در بحران‌ها در شهرستان آبادان نیز موفق خواهد شد.

وی به خدمات و نقش نیروی انتظامی در خوزستان اشاره کرد و گفت: مدیریت تنش‌ها و بحران‌های اجتماعی و امنیتی نشانه عملکرد خوب فرماندهی انتظامی اهواز و خوزستان بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت و ناجا، و تسلیت ایام سوگواری سید و سالارشهیدان امام حسین (ع)، از فرماندهان و کادر انتظامی در ایجاد نظم و امنیت به ویژه در برگزاری آیین‌های عزاداری در اهواز تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ حجت سفید پوست به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت کشور است.

وی ادامه داد: اولین مرجعی که مردم برای امنیت مراجعه می‌کنند نیروی انتظامی است؛ به مردم خیلی نزدیک هستیم و خدمت نیروی انتظامی بسیار ارزشمند است.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: باید مراقب باشیم که اقتدار و رافت جابجا نشوند و اصول جاذبه و دافعه حتما مدنظر قرار گیرد.

سرهنگ سفیدپوست افزود:رضایت مردم جز اولویت‌های ماموریتی نیروی انتظامی است و هر چه همدلی پلیس و مردم بیشتر باشد در ماموریت‌ها موفق‌تر خواهیم بود.

وی ادامه داد:جلوگیری از عرضه و مبارزه با مواد مخدر یکی از دغدغه‌های مردم است که باید با جدیت پیگیری کنیم و همه باید همراه باشیم تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

در این آیین از سرهنگ کیومرث کشوری سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز در این مدت تکریم و سرهنگ حسین زلقی به عنوان فرمانده جدید انتظامی اهواز معارفه شد.

فرماندهی انتظامی آبادان، باغملک و اندیکا از جمله سوابق سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی اهواز است.

سرهنگ کیومرث کشوری روز‌های گذشته به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان آبادان معارفه شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار