خبرهای داغ:
خدمت رسانی سپاه ولیعصر(عج) در مناطق محروم خوزستان؛

جامعه سازمان بسیج جامعه پزشکی در خدمت مردم حاشیه شهرهای استان

سردار باقری گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه ولیعصر(عج) در سال های اخیر خدمات ارزشمندی را به مناطق محروم ارائه کرده است.
کد خبر: ۹۴۵۱۰۷۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

به گزارش بسیج ، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با همکاری و مشارکت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی روز جمعه با عزیمت یک تیم مجهز تخصصی پزشکی، خدمت رسانی به ساکنان بخش محروم شعیبیه شوشتر و ۶۰روستای تابعه را انجام دادند تا گامی موثر برای انجام مسئولیت های اجتماعی بردارند.
این تیم پزشکی متشکل از بخش های ارتوپدی، قلب و عروق، اطفال، چشم پزشکی، متخصص داخلی، گوش و حلق، بینی، سونوگرافی، زنان و داروخانه در نخستین ساعات روز جمعه با استقرار در شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) خدمات تخصصی پزشکی رایگان به ساکنان بخش شعیبیه و روستاهای اطراف در حوزه عملیاتی این شرکت ارائه کردند.

جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در بازدید از محل استقرار تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با قدردانی از این مجموعه پزشکی که به صورت داوطلبانه مشغول خدمت رسانی درمانی به این منطقه محروم هستند گفت:سپاه با همکاری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به صورت مشترک این اقدام ارزشمند را انجام دادند تا مردم پیرامون منطقه بتوانند خدمات پزشکی را به صورت رایگان دریافت کنند.

سردار نعمت الله باقری گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه ولیعصر(عج) در سال های اخیر با عزیمت به مناطق کم برخوردار استان خوزستان خدمات شایسته و ارزشمندی ارائه کرد و برنامه‌ای مدون برای تداوم خدمت رسانی در سایر مناطق محروم ، کمتر برخوردار و حاشیه ه‎ای شهرهای استان تنظیم کرده است.

وی با اشاره به افزایش تعرفه های خدمات پزشکی در سال های اخیر و ضرورت خدمت رسانی به ساکنان مناطق محروم استان که توانایی پرداخت خدمات پزشکی را ندارند افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با حمایت سپاه ولیعصر(عج) در راستای عمل به وظایف ملی و دینی خود ، همچنان به ارائه خدمات پزشکی به مناطق دورافتاده استان ادامه خواهد داد.

حجت‌الله دهدشتی فرماندار و حجت الاسلام رضا حبیب پور امام جمعه شوشتر نیز در بازدید از مرکز پزشکی تخصصی و فوق تخصصی بسیج جامعه پزشکی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از تلاش مخلصانه این اکیپ پزشکی در خدمت به ساکنان محروم منطقه شعیبیه شوشتر قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها