خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

هدف از جهاد تبیین امید آفریینی در جامعه است

مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بوانات در تالار فرهنگیان شهرستان بوانات بر گزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۶۴
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوانات با حضور حجت الاسلام محمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوانات، فرماندار بوانات، فرماندهی انتظامی بوانات، بسبحیان، و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در تالار فرهنگیان بوانات برگزار شد.

سرهنگ بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بوانات ضمن خیر مقدم به میهمانان در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و حضور مفید و ارزنده حجت الاسلام سادین طی مدت حضور در سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوانات ، تاکید کرد: هماهنگی های خوب بین فرماندهی وحوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوانات، باعث شددراین مدت برنامه های خوبی در راستای تقویت بسیج در این شهرستان شکل بگیرد، همچنین روحیه جهادی ایشان تاثیرات خوبی دربین مردم وبسیجیان داشته باشد.

حجت الاسلام محمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس هم در ادامه این مراسم، به سه عوامل فلاح و رستگاری فرد در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت:  اولین عامل خدا محوری دومین عامل ولایت مداری وسومین عامل مجاهدت در راه خداست.

وی با تاکید بر اینکه بدون مجاهدت، انسان به جایی نمی رسد، ادامه داد: یکی از موانع در مجاهدت ها ایجاد یاس و ناامیدی در مردم ‌بوسیله دشمنان این انقلاب است و راه مقابله با این ترفندهای دشمن، جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه است.

در پایان این مراسم از حضور مفید،موثر و خدمات ارزنده حجت‌الاسلام سادین تقدیر و حجت الاسلام جوزدانی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوانات،معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار