خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آبرسانی با تانکر به برخی از روستاهای بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۱۰
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

محمدرضا کرمی‌نژاد در گفت‌وگو با بسیج، با اشاره به آخرین وضعیت آبرسانی به روستاهای بخش گمبوعه حمیدیه اظهار کرد: تعدادی از روستاهای بخش گمبوعه شهرستان حمیدیه از شبکه آب دریافت می‌کنند و برخی از روستاها نیز در حال حاضر به وسیله تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی افزود: ظرف مدت یک هفته پیش رو، عمده روستاهای بخش گمبوعه به شبکه متصل خواهند شد و مشکل آبرسانی به این روستاها حل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: حدود ۱۷ روستا در حال حاضر در بخش گمبوعه با مشکل تامین آب مواجه هستند که آبرسانی به این روستاها از طریق تانکر انجام می‌شود.

کرمی نژاد عنوان کرد: همچنین بخش عمده‌ای از روستاهایی که به شبکه متصل هستند عمدتا با مشکل افت فشار مواجه هستند که این مشکل ظرف مدت روزهای آینده مرتفع خواهد شد.

وی افزود: حدودا ۱۲ تانکر در منطقه، کار آبرسانی به روستاهایی که با مشکل تامین آب مواجه هستند را انجام می‌دهند و امیدواریم مشکلات این روستاها هرچه سریعتر مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برخی از روستاییان آبی که به وسیله تانکر به آن‌ها داده می‌شود را به دام‌ها می‌دهند و یا برای آبیاری باغچه‌ها استفاده می‌کنند، در حالی که این آب برای شرب مردم است که با تانکر در اختیار آن قرار داده می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها