خبرهای داغ:

صدور حکم حبس برای متولی کشتارگاه اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: در مورد یکی از تخلفات کشتارگاه اهواز برای متولی حکم حبس صادر شده اما رای هنوز قطعی نیست.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۹۸
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

صادق جعفری چگنی در خصوص وضعیت کشتارگاه سنتی دام اهواز با اشاره به فیلم منتشرشده از شرایط غیر بهداشتی فعالیت این کشتارگاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی گزارشی درمورد وضعیت این کشتارگاه، در قالب هیاتی از سوی دادستانی اهواز و نهادهای متولی از این کشتارگاه بازدید کردیم که در جریان این بازدید، مشکلات بهداشت محیطی، تخلفات مربوط به کشتار و عرضه گوشت و اختلافات پرسنل با متولی کشتارگاه، سه تخلف و جرایم مشاهده شده هستند.

وی افزود: در مورد تخلف اول پرونده تشکیل و کیفرخواست صادر شده است و متولی به حبس محکوم شده که هنوز رای قطعی نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: تخلفات مربوط به کشتار و عرضه گوشت نیز در دادسرا در حال رسیدگی است. پرونده اختلافات پرسنل با متولی کشتارگاه نیز در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: با توجه به بازدید از این کشتارگاه در مورد تخلفات جدید نیز مجددا پرونده‌ای تشکیل شده است.

صادق جعفری چگنی تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است بحث صیانت از سلامت و بهداشت عمومی جامعه است که باید مسئولان اجرایی فکر عاجلی برای رفع این موارد انجام دهند. در دستگاه قضایی نیز اقدامات لازم را در خصوص الزام مالک و متولی در رفع این نواقص انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: در حال حاضر کشتارگاه اهواز به صورت سنتی اداره می‌شود و موارد بهداشتی رعایت نمی‌شود و مسئولان باید فکر عاجلی در مورد احداث کشتارگاه جدید کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها