سردار حیدرنیا در رزمایش مشترک سپاه ،بسیج و فراجای استان با اشاره به وحدت مثال زدنی نیرو‌های مسلح استان گفت: همکاری مابین نیرو‌های مسلح ضامن آسایش، امنیت مردم و افزایش قدرت دفاعی کشور است.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۵۸
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدر نیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح در استان گفت: با اجرای این رزمایش، توان و قدرت نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و خدمات رسان رصد میشود تا توانایی این نیروها برای حفظ امنیت مردم و کشور ارزیابی شود.

سردار حیدرنیا افزود:با توجه به آموزه های دینی ، باید در مقابل دشمنان خدا بایستیم تا مردم عزیزمان در آرامش باشند و امروز نیروهای نظامی در سپاه و بسیج و فراجا حافظ و پشتیبان مردم شهر، استان و کشور خود هستند.

فرمانده سپاه استان البرز با تشکر از خادمان و حافظان امنیت مردم در این رزمایش بزرگ خاطرنشان کرد: رزمایش امروز تجدید بیعت سپاه ، بسیج ، فراجا و همه دستگاه ها با آرمان‌های امام راحل و فرماندهی معظم کل قوا است و با صدای رسا اعلام می‌کنیم که در دفاع از انقلاب اسلامی لحظه‌ای به خود تردید راه نداده و نخواهیم داد.

گفتنی است رزمایش مشترک سپاه ، بسیج و فراجا با حضور فرمانده سپاه استان ،استاندار، فرمانده انتظامی استان و دستگاه های خدمات رسان و امدادی صبح امروز در منطقه لشگر عملیاتی حضرت سیدالشهدا(ع) با موفقیت برگزار شد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات