عدم آشنایی متولیان مساجد،با نیازهای روز جامعه علت کم رنگ شدن نقش مساجد است

حجت الاسلام اربابی گفت: مسجدمتعلق به عموم مردم است و همه افراد فارغ از وابستگی های قومی ،سیاسی،فرقه ای و نژادی باید بتواند آزادانه از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۹۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، حجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی، امام جمعه موقت و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت شهرستان نیکشهر در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه دربین جمعی از پاسداران، بسیجیان، مسئولین و عموم مردم شهرستان ضمن تسلیت بمناسبت ایام ماه محرم و نیز دعوت عمومی به تقوای الهی بیان داشت: سلمان رشدی نه منتقد بود و نه نظریه پرداز و نه تحلیلگر اسلام ،اگر سلمان رشدی از پیامبر انتقاد می کرد یا نظریه اش را در باب پیامبر یا اسلام بیان می نمود، یقینا علما و نخبگان امت اسلام پاسخش را مستدل و مفصل بیان می کردند .

وی درادامه افزود: اما هشداری برای ترامپ و پمپئو:چاقوی هادی مطرِ 24 ساله بر گردن سلمان رشدی ملعون یقینا لرزه به اندام امثال ترامپ و پمپئو انداخته ، همانگه که حکم امام مبنی بر واجب القتل بودن سلمان رشدی بر زمین نماند ،حکم امام خامنه ای هم مبنی بر انتقام از ترامپ بر زمین نخواهد ماند و امثال هادی مطرها به فضل الهی روزی این حکم را اجرا خواهند.

خطیب جمعه نیکشهر در خصوص فرارسیدن سالروزکودتای ۲۸ گفت:ما باید از اتفاقات تاریخ درس و عبرت بگیریم ، کودتای ۲۸ مرداد۱۳۳۲ به ما نشان می دهد که اصولا نمی شود به آمریکا و انگلیس اعتماد کرد، دکتر مصدق اعتماد کرد و ضربه اش را هم خورد.

حجت الاسلام اربابی درخصوص فرارسیدن روز جهانی مسجد افزود:کم رنگ شدن نقش مساجد از آنجا نشات می گیرد که بیشترمتولیان مساجدبانیازهای روز جامعه آشنایی ندارند.

وی بیان کرد: مسجد به هیچ شخص، نهاد یا گروهی اختصاص ندارد، مسجدمتعلق به عموم مردم است و همه افراد فارغ از وابستگی های قومی ،سیاسی،فرقه ای و نژادی باید بتواند آزادانه از آن استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار